Heinz Ketchup %100 geri dönüştürülebilir kapak tasarladı
Heinz Ketçap, çevresel sürdürülebilirlik çabalarını artırarak, Berry Global ile gerçekleştirdiği ortaklık sonucunda domates ketçaplarının şişelerinde tamamen geri dönüştürülebilir bir kapağı piyasaya sürdü. Geçmişte kullanılan esnek silikon valfli tasarımın geri dönüşüm zorluklarına neden olmasıyla ortaya çıkan sorunları çözmek için yapılan bu iş birliği, polipropilenden (PP) üretilmiş tek malzemeli bir kapak geliştirmeyi amaçlıyordu.
Sekiz yıl süren bir yolculuk sonunda, 45 farklı prototip üzerinde çalışan ekipler, 185.000 saatin üzerinde geliştirme yaparak sürdürülebilir bir üst kapağı tasarladı. Yeni kapak, sadece geri dönüştürülebilir olmakla kalmayıp aynı zamanda şirketin yüksek kalite standartlarını da karşılamak üzere titizlikle test edildi.
Tüketici anketleri aracılığıyla kamuoyunun tepkisi değerlendirildi ve yeni kapağın şişe sıkılabilirliğini korurken mükemmel miktarda sos dağıttığını doğruladı. Ayrıca, tasarımın neredeyse boş şişelerden daha fazla sos çıkarılmasında etkili olduğu ortaya çıktı, bu da kullanıcıların her damlanın tadını daha fazla çıkarabilmelerine olanak tanıyor.
Yeni geri dönüştürülebilir kapaklar şu anda Birleşik Krallık genelinde %50 daha az şeker ve tuz içeren çeşitleri de dahil olmak üzere Heinz domates ketçaplarının 400 ml ve daha büyük, yukarıdan aşağıya şişelerinde kullanıma sunuluyor.
Heinz, bu değişikliğin küresel ölçekte her yıl yaklaşık 300 milyon plastik kapağın çöplüklere atılmasını önleyeceğini tahmin ediyor. Sürdürülebilir bir gelecek için atılan bu adım, endüstriye örnek olacak nitelikte.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.