Mona Lisa’dan İnci Küpeli Kız’a David Heykeli’nden Düşünen Adam’a kadar birçok ikonik figürler easyJet ile tatile gidiyor. Avrupa’nın önde gelen gelen şirketi easyJet, seyahat edenlerin yaşam maliyetlerinin zorlu olduğu dönemde dahi seyahati hedef haline getirmesini vurgulayan yeni bir marka platformu olan “Get Out There”yi bakış açısı. Kreatif ajansı VCCP London tarafından sağlanan bu platform, seyahatin heyecanını giderirken aynı zamanda easyJet’in cesur ve meydan okuyan ruhunu da yansıtmayı amaçlıyor.
Kampanya, turizmin ünlü eserleri olan Mona Lisa’dan İnci Küpeli Kız’a, David Heykeli’nden Düşünen Adam’a kadar pek çok sanat eserini seyahat ederken konu içeriyor. Reklam filmi, Paris’in ünlü galerisi Le Louvre’da başlıyor ve Mona Lisa’nın muhafazanın günlük yaşamından kaçmak için easyJet uçuşunu tercih ettiği sahneyle devam ediyor. Mona Lisa, pasaportuyla birlikte Atina’ya uçuş yapıyor ve hikaye burada başlıyor.
easyJet Müşteri ve Pazarlama Direktörü Gabriella Neudecker, yeni marka platformu hakkında “Bu kampanya ile easyJet’deki reklamcılığın görevlerini yeniden tanımladık ve temel pazarlama ilkelerine geri döndük. Biliyoruz ki seyahat, ayırt ediciliğin zor olduğu bir kategori ve bu çalışma easyJet’i daha önce hiç olmayacağı kadar duygusallaşıyor ve kılıyor.” şeklinde ifade etti.
Kampanya, 8 hafta boyunca birden fazla platformda ve easyJet’in ana pazarları olan İngiltere, İtalya, Fransa, İsviçre, Almanya, Hollanda, Portekiz’de yayınlanacak. easyJet’in “Get Out There” marka platformu, seyahatin sonsuz neşesini ve macerasını yaşamak isteyenleri cesaretlendirerek bir deneyim sunmayı hedefliyor.
Etiketlendi:
- Pazarlama
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.