Netflix, Lupin’in Yeni Sezonunu Lüks Markaların Reklam Tarzıyla Tanıttı
Dünya genelinde popülerliğini artıran “Lupin” dizisinin final sezonu tanıtımı için Netflix, alışılmışın dışında bir kampanyaya imza atmaya hazırlanıyor. Dizi platformu, Fransa’nın farklı bölgelerinde faaliyet gösteren Jellyfish France işbirliğiyle Rolex, Chanel, Hermès, Cartier, Celine ve Tiffany & Co gibi lüks markaların reklam tarzını taklit eden estetik afişler hazırladı.
Bu kampanyada yer alan afişler, ilgili lüks markaların logosundan estetiğine kadar detaylı bir şekilde incelenmiş ve diziye özgü bir yorumla sunulmuş. Görsellerde, lüks mücevherlerin tenlerde bıraktığı izlere vurgu yapılırken, ürünlerin aslında mevcut olmadığı gözler önüne seriliyor. Bu detaylarla tasarlanan afişler, ilk bakışta gerçek lüks markalarının reklamlarını anımsatıyor ve çevredeki izleyicilerin merakını uyandırıyor.
Dizi karakteri hırsız Arsène Lupin’in hikayesinden esinlenilen bu kampanya, dizi hayranları ve lüks marka meraklıları arasında ilgi uyandırmayı hedefliyor. Netflix Pazarlama Direktörü Aline Bonnet, kampanya ile ilgili yaptığı açıklamada, “Bir dizi başlattığımızda, bir marka yaratıyoruz. Ve şunu söylemeliyim ki Lupin çok yaratıcı ve ilham verici bir marka. Bunun kanıtı, Fransa’daki ve uluslararası çaptaki son kampanyamızdır.” şeklinde konuştu.
Netflix’in bu ilginç tanıtım kampanyası, dizi severler tarafından heyecanla beklenen “Lupin” dizisinin final sezonuna dair merakı artırıyor. Lupin hayranları, dizinin final sezonunun ne gibi sürprizlerle dolu olacağını ve Arsène Lupin’in maceralarının nasıl sonlanacağını büyük bir merakla bekliyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.