Pinterest Kullanarak Trafiğinizi Artırmanın 3 yolu !
Eğer web sitenizin trafiğini 20 katına çıkarmak için sadece haftada bir saat harcamanız gerektiğini söylesem ne derdiniz?
Bu doğru. Çoğu girişimci ve içerik üreticisi, işleri için planlama, yazma, yayınlama ve pazarlama için haftada yaklaşık 20 saat harcıyor.
Yatırılan saatler, harcanan kıymetli zaman ve işimizi doğru kişilere ulaştırmak için kullanılan yaratıcılık. Amacımız sadece yaratmak ve pazarlamak değil – çabalarımızın sonuçlarını görmek istiyoruz. Zaman bizim para birimimiz ise ve biz harika yatırımcılarız, pazarlamaya harcadığımız saatler fark yaratmalı. İyi hazırlanmış içeriğimizin asla hedef kitlemize ulaşmadan önce ve sonra 24 saatlik bir algoritmik döngüde yaşayıp ölmemesini istiyoruz.
Peki, yayınladıktan sonra uzun süre değer sunan içerik nasıl sağlanır?
Pinterest: 1 Numaralı Organik Trafik Oluşturucu
İnsanlar, tüm içerikler için 1 numaralı organik trafik sürücüsünün Pinterest olduğunu öğrendiğinde genellikle şaşırıyorlar.
Pinterest’i sadece hayalimizdeki hayatı planlamak için kullanıyor olabiliriz: mükemmel bir kapsül gardırop, o tavuklu piccata tarifi (hala yapmadığımız) ve hayallerimizdeki o ev. Çoğumuz Pinterest’i en sevdiği bilgi panosu olarak kullanıyor.
Bunun sizi veya işinizi destekleyebilecek bir şey olduğunu bile bilmiyor olabilirsiniz! İnsanlar zaten Pinterest’te bizim oluşturduğumuz içeriği arıyorlar.
Sadece küçük bir stratejiyle ve haftada bir saatle, sıkı çalışmalarınız ve web sitenize gelen yeni trafikler dikkatinizi çekmeye başlayabilir. Artık Pinterest size ayda yaklaşık 3 milyondan fazla görüntüleme sağlayabilir ve web sitenize organik trafik çekmeniz için 1 numaralı yol; Ve bu sizin haftada sadece bir saatinizi alacak.
Pinterest sosyal medya değil , bir arama motorudur.
Pinterest, genellikle web sitelerindeki küçük Facebook ve Instagram grafikleriyle aynı kefeye konduğu için, gücünü göz ardı edenlerin arasında bulunuyorsanız, yalnız değilsiniz. Ancak Pinterest, sosyal medya gibi bir şey değil, bir arama motorudur. Bu gerçeği fark ettiğinizde, platformu nasıl kullandığınızı ve katkı sağladığınızı değiştirir.
Pinterest’e, diğer internet köşelerinizde yaptıklarınıza insanları yönlendiren içerik ekleyin, örneğin web siteniz, blogunuz veya neredeyse sahip olduğunuz herhangi bir site. Pinterest, insanları aradıkları şeye bağlamak istiyor.
Yani, hayal ettiğiniz müşterilerin zaten Pinterest’te aktif olduklarını ve sizin cevabınız/ürününüz olduğu kelimeleri bir arama kutusuna yazdıklarını fark ettiğinizde, onu farklı bir şekilde kullanmaya başlarsınız!
Sadece haftada bir saat ayırarak uygulayabileceğiniz birkaç basit Pinterest alışkanlığı var ki, içeriğinizin ömrünü 120 katına çıkarıyor.
Pinterest'i Kullanarak Trafiğinizi 20 Kat Artırmanın 3 Yolu
1. Makarayı yeniden icat etmeyin.
Öncelikle, tekerleği yeniden icat etmeye çalışmayı bırakın. Zaten sahip olduğunuz içerikten yararlanarak, web sitenizde zaten mevcut olan içerik ve tekliflere trafik çeken pinler oluşturun.
Eski sosyal medya gönderilerini, blog gönderilerini, ücretsiz içerikleri ve hatta e-postaları yeniden kullanın. İçeriği nereden alırsanız alın! İki yıl önce Instagram’da paylaştığınız o Reel, belki de web sitenizdeki yeni bir ücretli teklife taze trafik kazandırmak için ihtiyacınız olan şeydir.
İPUCU: Pinterest’in işletmeniz için nasıl çalışabileceğinden merak mı ediyorsunuz? Pinterest’i HERHANGİ Bir İş Türü İçin Kullanmanın Kapsamlı Rehberi ile stratejinizi geliştirin!
Örnekle açıklayacak olursak; bir moda blogcusu düşünelim. Daha önceki bir yazısından bir alıntıyı veya moda trendleri hakkında bir infografiği alıp, bunu Pinterest’te paylaşabilir. Bu pin, web sitesine trafik çekmek için kullanılabilir ve moda blogcusunun son koleksiyonunu veya danışmanlık hizmetlerini tanıtmak için bir kapı açabilir. Bu şekilde, eski içeriklerinizi yeniden kullanarak yeni fırsatlar yaratabilir ve hedef kitlenizin ilgisini çekebilirsiniz.
2. Erişimi genişletmek için anahtar kelimeler kullanın
Pinterest, görsel ağırlıklı bir platformdur (ve evet, görsellerinizin kalitesi önemlidir), ancak doğru anahtar kelimeleri kullanmak, bu görselleri hedef kitlenizin önüne çıkarmak için hayati öneme sahiptir.
Pinterest’in arama çubuğuna anahtar kelimelerinizi yazın ve içeriğiniz hakkında bir veya iki kelime ekleyin. Arama çubuğunun otomatik olarak önerdiği terimlere dikkat edin ve bu terimleri kendi pinlerinizde anahtar kelimeler olarak kullanın. Daha fazla kişi çözümlerinizi bulacak ve web sitenize gelecek.
3. Ağır işi pimlerinizin yapmasına izin verin
Sonuncu ama kesinlikle en önemlisi, daha akıllı çalışın ve daha fazla çaba harcamayın. Bir içeriğin tanıtım grafiğini oluşturmak içeriği kendisi oluşturmaktan daha hızlı ve kolaydır.
Yaratıcı ve stratejik olun ve bir içeriği işaret eden 10 Pin oluşturun. Sonra, hangi Pinlerin en iyi çalıştığını size veri söylesin bekleyin.
Bu, ücretli tekliflerinizi, ücretsiz içeriklerinizi ve makalelerinizi taze gözlerle görmeye teşvik eder.
Oradan, farklı tanıtım varlıklarını riske girmeden test edebilirsiniz. Bir içeriği nasıl 10 farklı şekilde sunabileceğinizi kendinize sorun.
Ayrıca, bir tasarım uzmanı olma baskısı hissetmeyin. Canva şablonlarını seviyor ve kullanıyoruz, böylece içeriği ve Pin oluşturma sürecini kolaylaştırıyoruz.
Pin'in gücünü göz ardı etmeyin
Pinterest’i pazarlama ekosistemimizde kullanmanın en iyi yanı, tüm çabalarımızı basitleştirmesi ve kolaylaştırmasıdır. Her hafta yeni içerik üretme baskısı hissetmiyoruz.
Bunun yerine, zaten oluşturduğumuz içerikleri nasıl tartışacağımızı düşünüyoruz. Haftada sadece bir saat harcayarak altı ay – hatta bazen yıllar boyunca – web sitemize trafik çekmek için Pin’leri planlıyoruz.
Yaratıcı çalışmanızı, zaman yatırımınızı ve trafiğinizi en üst düzeye çıkarmak için içerik pazarlama yaklaşımınızı basitleştirerek öğrenme zamanı geldi (hangi işte olursanız olun).
Çok sayıda pazarlamacı, Pinterest’i ne kadar güçlü bir araç olabileceğini göz ardı ediyor. Başka bir platformu stratejinize eklemekte tereddüt edebilirsiniz, ama Pinterest işletmenize patlayıcı bir büyüme getirebilecek gizli bir silah olabilir.
Etiketlendi:
- Pazarlama
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.